Свято 8 Березня
Пригоди в Тридев'ятому царстві
 (дія розгортається в Тридев'ятому царстві, Лисогірському князівстві в палаці князя Василія. На стільчику сидить бабуся-казкарка, в'яже, розповідає небилицю-зав'язку)
Бабуся: В Тридев'ятому царстві,
В Тридесятому государстві,
В князівстві Лисогірському,
Що на землі Подільській
Жив-був князь.
Чи добрий був, чи ні- не про те мова.
А казка наша про те,
що сталася біда у нашого князя Василія-
дочка його Несміяна, ясочка і розрада, засумувала.
І як тільки князь не побивався, як тільки не старався-а нічого не виходило.. та якось….
(під музику «Дует короля і принцеси » з м/ф «Бременські музиканти», заходять князь із принцесою. Принцеса сідає, плаче, король побивається)
Князь: Ах ты, бедная моя трубадурочка!
Ну смотри, как исхудала фигурочка!
Я заботами тебя охвачу!
Ничего я не хочу!!!
               Состоянье у тебя истерическое,
Скушай, доченька, яйцо диетическое.
Или может обратимся к врачу?
Ничего я не хочу!!!
              Ах, принцессочка моя горемычная,
Скоро будут здесь певцы заграничные.
Выбирай любого – все оплачу.
Ничего я не хочу!!!
Князь: Півцарства тому, хто розвеселить Несміяну!!!
(Вбігає Петрушка з сувоєм паперу, кланяється)


Петрушка: Чолом б'ю, князь-батюшка!!!
               Виконали твій наказ -
               Гості будуть скоро в нас!
               З Лисогірського князівства,
               З Шкільного палацу
                  Поспішають школярі!
                  Принцесу розважати!
А ось, до речі,і вони!
(під музику заходять діти)
Князь: Дуже-дуже раді вам-
Любим нашим гостям!
Несміяну розсмішіть -
І півцарства заберіть!
Тільки ….(чухає потилицю) … чого ж вас так багато? В нас у царстві криза...Самі розумієте…

Дитина 1: А хіба ви не знаєте? Сьогодні ж свято всіх мам, бабусь і дівчаток!
Князь: Що за свято? Не знаю! Я такого наказу не давав!!!
Дитина 1: Та його святкують у всьому світі! Ми  тобі зараз розкажемо і покажемо!

Дитина 1: Чому це надворі
Блищать, мов перлини,
І чисті, й прозорі
Грайливі краплини?
Тому що весела,
Ясна, чарівна
На мамине свято
Приходить весна!
Дитина 2: Мамо, настала весна,
Квітне верба запашна,
Річка в долині синіє.
Мамо, настала весна,
Квітів нарвали ми з татом
Там, де поляна ясна,—
В тебе ж веснянеє свято!

Дитина 3:  Весна приходить в рідний край,
Живе все оживає,
Пташки здалеку знов летять
              Й пісні свої співають

Дитина 4: Прекрасне свято для жінок
Пташки несуть на крилах,
Найкращі квіти для матусь-
Для рідних, добрих, милих.

Дитина 5: Навесні оживає природа,
Радість у кожному серці бринить.
Тож матусь привітати нагода,
Подаруймо їй лагідну мить!

Дитина 6: Якщо говорити між нами,
То все починається з мами.
І казочка перша у світі,
І сонячна подорож в літо.

Дитина 7: Найперші легенькі сніжинки
І сяюче диво – ялинка.
Від мами – і літери,
й  слово,
І зроблена разом обнова....
Якщо говорити між нами,
То все починається з мами


Дитина 8:Матінко моя єдина!


Ти для мене цілий світ!
І хоч я мала дитина,
Хоч мені лиш кілька літ,
Та тебе, матусю мила,
Я кохаю над життя
І бажаю: будь щаслива,
Наче квітка весняна!
Дитина 9: Мамо найдорожча,
Мамочко єдина,
Щирі побажання –
Від доні, від сина.
Квіточок пахучих
Принесли багато
В
березневий  ранок,
У велике свято!

Дитина 10: Я не знаю, мама мила,
Що тобі і побажати...
Перш усього – щастя, сили,
І здоров”я всім у хаті.
Щоб жили ми всі у згоді,
Як ти завжди нас учила.
Щоб твоя усмішка гарна
Нас, як сонечко, всіх гріла.
Дитина 11: Мила мамочка моя!
Привітаю тебе я!
І тобі в жіноче свято
Побажаю так багато:
Будь здорова та щаслива,
Будь весела та красива,
Будь як квітка весняна –
Ти така у нас одна!

(пісня І.Тарнавської «Мамо, матусенько»)

Дитина 1: Як тільки про принцесу ми почули,
То у весни поради запитали-
Вона сказала-тут без чар не обійтися,
І до чарівних фей нас відіслала.
Дитина 2 : Шукали їх в печерах і у горах,
І тільки у дрімучих пралісах
Чарівних фей нарешті відшукали-
Хай сум принцеси тане на снігах!
(танець «Вальс»)
Князь : Та досить, бо тут недовго і самому Несміяном стати…(в зал).. ей, там, на задніх рядах! Забороняю плакати… Бабусю, перестаньте.. у цих артистів мабуть, і про вас пісні є… чи не так?

Дитина 1: Добрий день, бабусю, дорога моя!
Це для тебе сонечко лагідно сія,
І ласкою повняться рученьки твої
Я люблю твій голосок-теплий, дорогий!
Дитина 2: Рідні бабусі! Ми ваші внучата,
Радісно з вами нам свято стрічати.
Добрі бабусі! Вас люблять всі діти,
Рідним бабусям шлем ми привіти.

Дитина 3:Моя бабуся люба, гарна, мила.
 Вона найкраща від усіх людей!
І хоч вона вже трохи посивіла,
Але так щиро любить нас, дітей.
Дитина 4:Бажаю тобі я сто років прожити,
Нехай тебе люблять онуки і діти.
Нехай тебе старість не квапить, минає
І серце твоє хай нещастя не крає.
Живи ти ще довго на світі оцім-
На радість онукам і дітям своїм!

Дитина 5:Дорогу мені бабусю
З 8 Березня вітаю,
Теплих усмішок весняних,
Довгих літ прожить бажаю!
Дитина 6: Спасибі вам за роботу,
За руки ваші і турботу,
За все, що вдома повсякчас
Ви так піклуєтесь про нас!

Дитина 7:Побажаєм вам 100 років жити
Без горя, сліз і без журби!
Хай з вами буде щаст я і здоров'я
На многії літа, назавжди!
Дитина 8: Хай в житті вам радість буде,
Процвітайте, як той цвіт.
Дай же, Боже, любим бабцям
Многих , добрих, гарних літ!

Дитина 9: Я з бабусею своєю
Дружу давно-давно.
І ми,- скажу вам, - з нею
В усьому заодно.
Така моя бабуся –
Найкраща у житті.
А руки ж у бабусі –
Ну просто золоті
Дитина 10: Пісню заспіваєм ми
Для бабусь рідненьких,
Хай із вами поряд йде
пісня веселенька
(пісня «А у нас бабусенька»)

Петрушка: Князь Василій! Гості йдуть!
І когось вони несуть…
Дуже дивне в них вбрання…
Князь : Так, Петрушко, геть вагання!!!
 Цих гостей скоріше клич-но-
Хай сяє усмішка на личку.

 (хлопчики вітають дівчаток віршами)

Хлопчик 1: Дорога принцесо! Дорогі дівчатка!
З святом вас вітаємо,
І усякого добра
Щиро вам бажаємо!
Хлопчик 2: Щоб були здорові, гарні,
Вчились на «відмінно»,
А як треба помогти-
Це до нас, це неодмінно!

Хлопчик 3: Якщо дражнили вас невдало,
Чесне слово, нам соромно стало.
І не від злості, а від звички
Смикаєм іноді вас за косички.
Хлопчик 4: У дівчаток гарні кіски,
Але надто вже малі,
А щоб більші виростали,
Ми їх тягнем до землі.

Хлопчик 5: Ви на нас не ображайтесь,
Бо іще ж ми хлопчаки,
А кохати ви бас будем-
дайте трішки підрости!
Князь : Ой, горе мені, горе! Несміяна плаче-плаче,
Світу білого небачить!
Хто ж наступний-запускай,
Двері ширше відкривай!

Дитина: Князю, не вели карати, вели слово мовити!
Князь : Говори!
Дитина:Довго ми тут мудрували,
 І сюрприз приготували.
Гарна донька в тебе, славна..
вже, сказать, на виданні…
тож сюди ми запросили жениха – судить тобі.
Князь: (загинає пальці, шепоче) одна.. третя.. п'ята.. Це ж скільки їх у нього? Ні-ні. Несміяночко, я тебе за нього не віддам... Що там у вас, далі у цьому вашому..як його… репертуарі?

Дитина 1 :На мамине свято,
На мамине свято
Хороших дарунків
Для мами багато.
Дитина 2:Найкращий от тата –
Шовкова кофтина,
От старшого брата –
Барвиста хустина
.

Дитина 3:Од діда – картина
Велика у рамі,
Та мій, мій найбільше
Сподобався мамі.
Дитина 4:Погляньте який:
На вікні на осонні –
Альпійські фіалки
Цвітуть у вазоні.

Дитина 5:На мамине свято,
На мамине свято
Я в гості весну
Запросив у кімнату.
Дитина6: Рідні наші, любі мами,
Ми перерви не гуляли,
Не спішили на санчата,
Щоб дарунки зготувати.

Дитина 7:Наші пальчики маленькі клеїли,ліпили,
Голочками хрестики виводили щосили.
Все тепло своїх сердець в подарунки вклали
Усю любов свою в них показали
(пісня «Квіти для мами»-дарують подарунки)

Князь :Ура! Ура! Це спрацювало!Личко принцеси засіяло! Усіх запрошую на бал!
(танок дітей з батьками)

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу